Pirmsskolas grupas, Dārtas ielā 1
"Bitītes"
Bērnu vecums (1 - 2,9 g.v.)

Skolotāja Elīna Sprance
Grupiņā veidosim ģimenisku gaisotni, lai katra diena ir kā lielisks piedzīvojums ar jaunām zināšanām, rotaļām, atklājumiem, kas iegūtas draugu lokā. Pie mums drošā, mājīgā un attīstošā vidē katrs mazais varēs piedzīvot savu bērnību un uzkrāt patīkamas atmiņas visam sava pieaugušā cilvēka mūžam.
Esmu ieinteresēta, lai bērns, atnākot uz pirmsskolu justos droši, komfortabli un vecāki mierīgu sirdi varētu doties savās ikdienas gaitās. Mīļi gaidīšu jūs visus pie mums pirmsskolā – vietā, kur bērni aug ar prieku!

Skolotāja Iveta Žurevska
Mana, kā pirmsskolas skolotāja darba pamatā ir mīlestība un radošums, kas palīdz veidot mazos cilvēkus par lielām personībām. Tas ir divpusējs process – darbojoties ar bērniem arī pati no viņiem mācos katru dienu, kļūstot elastīgāka un labāk izprotot bērnu pasauli.
Manuprāt, svarīgi ir ne tikai sniegt zināšanas, bet arī iedvesmot bērnu zinātkāri, attīstīt viņu empātijas spējas, tā stiprinot pašapziņu katrā bērnā. Esmu uzmanīga, atbalstoša un spējīga radīt drošu, darboties aicinošu vidi, kas ir veicina mazajiem uzsākt pasaules iepazīšanas ceļu.

Skolotāja palīgs Astrīda Rimša
Grupiņā valda mājas apstākļiem līdzīga vide, kura ir draudzīga, droša un katra bērna patstāvības prasmju veicinoša. Esmu atbalsts un protu atrast kontaktu ar katru bērnu. Darbs ar maziem bērniem ir mans sirds darbs. Ieraugot smaidu un patiesumu viņu acīs, ar to pietiek, lai diena būtu jauka un izdevusies!
"Mārītes"
Bērnu vecums (3 - 4 g.v.)

Skolotāja Inga Januma
Manuprāt, esmu harizmātiska, radoša un atraktīva pirmsskolas skolotāja, kuras klātbūtne rada siltu, drošu un iedvesmojošu vidi bērniem. Veidoju vidi, kurā ar rotaļīgu mācīšanos, praktisku darbošanos un savstarpēju sadarbību ikvienam bērnam būtu iespēja augt par atbildīgu un laimīgu bērnu.
Esmu atvērta visam jaunajam – labprāt apgūstu jaunas metodes, izmantoju mūsdienīgus risinājumus un aktīvi iesaistos profesionālajā pilnveidē. Mana darba pamatā ir patiesa mīlestība pret bērniem un vēlme veidot vidi, kur katrs bērns jūtas saprasts, novērtēts un motivēts mācīties ar prieku!

Skolotāja Ginta Zukure
Grupā ir nodrošināta estētiska un moderna vide. Bērnu vajadzībām pielāgota metodika, audzēkņi aktīvi izzina apkārtējo pasauli, daudz rotaļājas un attīsta savas radošās spējas. Aizraujošā veidā bērni ne vien apgūst zināšanas un prasmes, bet iegūst arī izpratni par savām emocijām un to pārvaldīšanu.

Skolotāja palīgs Laura Jadzeviča
Man bērni liekas interesanti, katrs savādāks, katram ir jāatrod sava pieeja. Esmu pārliecināta, ka mana misija ir nodrošināt drošu, mīlestības un prieka pilnu vidi, kas vērsta uz bērna individuālo attīstību, jaunu prasmju apguvi un radošām izpausmēm.
"Sprīdīši"
Bērnu vecums (5 - 7 g.v.)

Skolotāja Inese Briede
Esmu pirmsskolas pedagogs, kurš ar neatlaidību un entuziasmu darbam veltījis dzīves lielāko daļu. Ar lielu atbildības sajūtu un precizitāti plānoju nodarbības, bērniem tiek dota iespēja izzināt, atklāt, iepazīt, pieredzēt, apgūt zināšanas un prasmes, pielietot tās dažādās dzīves situācijās un baudīt laimīgu bērnību! Šeit ir vieta, kur katrs var būt tāds, kāds viņš ir un kļūt par to, ko vēlas!

Skolotāja Antra Ontužāne
Mūsu grupā ir veidota moderna un attīstoša vide, kurā bērns iesaistās radošās un izzinošās aktivitātēs, lai iemācītos saskatīt, atklāt, izprast un izvērtēt apkārtējo pasauli, kļūstot par patstāvīgu, mērķtiecīgu un radošu personību. Mana vīzija pirmsskolas darbā – lai katrs bērns justos vērtīgs un kļūst par labāko sevis versiju!

Skolotāja palīgs Irēna Linde
Mēs veicam svarīgāko darbu pasaulē! Mūsu pirmsskola ir vieta, kurā katrs bērns tiek uzraudzīts, izglītots, jūtās gaidīts un novērtēts, tieši tāds, kāds viņš ir. Esmu tā, kas biežāk samīļo bērnus, sniedzu atbalstu un pretī saņemu mīļu vārdu un apskāvienu no bērna. Tās ir mazās lietiņas, kas sasilda sirdi!
Pirmsskolas izglītības metodiķe

Margita Urbanoviča
Esmu ar bagātu pedagoģiskā darba pieredzi ar bērniem pirmsskolā. Piemīt atbildības sajūta un prasme sastrādāties komandā. Priecājos par pirmsskolā izveidojušos komandu – mīļām, pozitīvi domājošām, aktīvām, radošām skolotājām, kuras prot gan iemācīt bērniem jaunas gudrības, gan samīļot brīžos, kad nepieciešams, gan par atbalsta personāla darbu.
Sporta skolotāja

Inga Bogdanova
Esmu par bērnu veselīgu kustību attīstību un dzīvesveidu jau no mazotnes. Paralēli darbam pirmsskolā papildinu savas zināšanas fizioterapijas studijās, lai vēl labāk izprastu bērnu kustību attīstību un spētu atbalstīt katru individuāli. Esmu profesionāla sporta skolotāja ar bagātu praktisko pieredzi darbā ar bērniem, spēju radīt vidi, kur kustība ir gan attīstoša, gan aizraujoša. Pielāgoju aktivitātes katra bērna vajadzībām un attīstības līmenim, vienlaikus iekļaujot rotaļīgus elementus, kas motivē bērnus sportot ar prieku. Sporta svarīgi ir ne tikai attīstīt bērnu fiziskās spējas, bet arī stiprināt pārliecību par sevi, veicināt sadarbības prasmes un radīt pozitīvu attieksmi pret kustību visai dzīvei.
Mūzikas skolotājs

DACE GOĢE
Manu Būtību var raksturot bez liekiem vārdiem:
Radošums.
Mūzika.
Pozitīvisms.
Skolotājs logopēds

INITA ANDERSONE
Pirmsskolas vecums ir īpaši nozīmīgs posms bērna attīstībā – tieši šajā laikā veidojas runas prasmes, domāšanas pamati un komunikācijas iemaņas. Šajā procesā liela nozīme ir logopēdam, kurš ar profesionālām zināšanām un sirds siltumu palīdz bērniem bagātināt vārdu krājumu un trenēt pareizu skaņu izrunu, un tas var būt aizraujoši un interesanti.
Esmu logopēde, kura valodas attīstību veicina caur dažādiem radošiem uzdevumiem, nodrošinot draudzīgu gaisotni nodarbībās, Katrs bērns tiek pamanīts, atbalstīts un uzklausīts. Šāda individuāla pieeja motivē bērnus darboties kopā ar skolotāju, apgūstot valodas un komunikācijas prasmes.
Montesori pedagogs

IEVA KURPNIECE
Ar lielu prieku un sirds siltumu vēlos pastāstīt, kāpēc es izvēlējos būt par Montessori skolotāju. Es ticu, ka bērns ir kā mazs dārzs – viņam piemīt neierobežots potenciāls, un pieaugušā uzdevums ir sagādāt gaismu, ūdeni un auglīgu vidi, lai šis potenciāls varētu uzplaukt.
Montessori pieeja mani uzrunāja ar savu dziļo cieņu pret bērnu – viņa individualitāti, ritmu un spēju pašam atklāt pasauli. Manuprāt, bērni iemācās visvērtīgākās lietas tad, kad viņiem tiek dota brīvība izvēlēties un atbildība par savu mācīšanos drošā un iedvesmojošā vidē.
Man kā skolotājai ir svarīgi ne tikai mācīt, bet arī iedvesmot. Vēlos bērniem palīdzēt iemācīties būt patstāvīgiem, attīstīt radošumu un kritisko domāšanu, sadzirdēt savas iekšējās sajūtas, un kļūt par laimīgiem, līdzjūtīgiem cilvēkiem. Es ticu, ka katrs bērns nes sevī dzirksti, un mans uzdevums ir palīdzēt tai uzliesmot. Ar prieku raugos uz iespēju būt līdzās Jūsu bērnam viņa ceļā uz atklājumiem un augšanu.
