Kursi un semināri
“Izglītojamo uzvedības traucējumi, to izpratne, korekcijas darbs, izmantot neformālās izglītības metodes”
21.08.2020.| 28.09.2020.| 05.10.2020.| 12.10.2020.| 26.10.2020.
(programma A , 8 stundas)
Programmas mērķauditorija: vispārizglītojošo skolu skolotāji
Programmas mērķis: metodiski atbalstīt pedagogus, kuri strādā ar izglītojamajiem, kuriem ir uzvedības traucējumi
Programmas uzdevums: veicināt pedagogu kompetenci par pedagoģiskā procesa plānošanu un vadīšanu izglītojamajiem, izprot izglītojamo uzvedības mērķus un aizsardzības mehānismus, pielietojot neformālās izglītības metodes
Izglītības satura apraksts:
Izglītojamo uzvedības mērķi, to atpazīšana. Pedagoga rīcības iespējas veicinot visu izglītojamo iekļaušanos mācību procesā. Izglītojamā aizsardzības mehānismi (kā psihe aizsargā bērnu). Neformālā izglītība, tās iespējas darbā ar izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām. Interaktīvu metožu pielietošana mācību procesā izglītojamajiem ar uzvedības traucējumiem
Programmas vadītāja: Sarmīte Gaiķe, direktora vietniece metodiskajā darbā
Lektori: Zinta Biseniece, Sarmīte Gaiķe, Sarmīte Verpele, Inese Aide
Programmas apjoms: 8 stundas.
Kursu beigās tiek izsniegta apliecība.
Kontaktpersona:
Sarmīte Gaiķe, Cēsu Bērzaines pamatskolas – attīstības centra direktora vietniece metodiskajā darbā.
Tālrunis 28347900, e – pasts gaikesarmite@inbox.lv
“Pirmsskolas vecuma bērnu intelektuālās, sociāli - emocionālās un fiziskās attīstības veicināšana”
02.11.2020.| 09.11.2020.|23.11.2020.|30.11.2020.| 07.12.2020
(programma A , 8 stundas)
Programmas mērķauditorija: pirmsskolu skolotāji
Programmas mērķis: metodiski atbalstīt pedagogus, kuri strādā ar izglītojamajiem no 3 – 7 gadu vecumam, akcentējot bērnu ar speciālajām vajadzībām īpatnības
Programmas uzdevums: veicināt pedagogu izpratni par 3 – 7 gadu vecu bērnu intelektuālās attīstības īpatnībām, to veicināšanas iespējām. Īpaši pievēršot uzmanību bērniem ar speciālām vajadzībām, kas sekmētu bērnu iekļaušanu vispārizglītojošā mācību procesā
Izglītības satura apraksts:
Intelektuālās attīstības īpatnības, to raksturojums. Kognitīvo procesu veicināšana. Sociāli emocionālā attīstība, tās veicināšanas iespējas. Vecāku iesaistes iespējas bērna sociālemocionālo kompetenču veidošanā. Fiziskās attīstības veicināšana
Programmas vadītāja: Sarmīte Gaiķe, direktora vietniece metodiskajā darbā
Lektori: Zinta Biseniece, Sarmīte Gaiķe, Inese Rudzīte
Programmas apjoms: 8 stundas.
Kursu beigās tiek izsniegta apliecība.
Kontaktpersona:
Sarmīte Gaiķe, Cēsu Bērzaines pamatskolas – attīstības centra direktora vietniece metodiskajā darbā.
Tālrunis 28347900, e – pasts gaikesarmite@inbox.lv
“Iekļaujošā izglītība vispārizglītojošās skolās”
17.03.2020
(programma A , 8 stundas)
Programmas mērķauditorija: vispārizglītojošo skolu skolotāji
Programmas mērķis: veicināt pedagoģisko kompetenču paaugstināšanu un jaunāko mācību metožu apgūšanu caur radošām aktivitātēm, izpratnes padziļināšanu par bērnu emocionālo veselību.
Programmas uzdevums: rosināt pedagogu interesi uz kompetencēs balstītām tendencēm iekļaujošās izglītības kontekstā. Skolotāju komandas darba nozīme iekļaujošās izglītības mācību procesā, saskarsmes principi un mācību vides organizēšana
Izglītības satura apraksts:
Emocionālā veselība, aizsargmehānismi nepatīkamu emociju gadījumā. Neformālā izglītība un izglītojošās spēles iekļaujošā mācību procesā skolā. Privātās pamatskolas “Patnis” pedagogu pieredze darbā ar bērniem ar dažādām diagnozēm. Iekļaujošā pieeja vispārizglītojošās skolās. Darbs ar vecākiem
Programmas vadītāja: Mag.paed., Mārīte Raudziņa, LU Cēsu filiāles direktore
Lektori: Ārsts- psihoterapeits Artūrs Miksons, Mg.sc.soc., Anda Štoks – Šnepste, Natalja Gudakovska, Aleksandrs Milovs
Programmas apjoms: 8 stundas.
Kursu beigās tiek izsniegta apliecība.
Kontaktpersona:
Sarmīte Gaiķe, Cēsu Bērzaines pamatskolas – attīstības centra direktora vietniece metodiskajā darbā.
Tālrunis 28347900, e – pasts gaikesarmite@inbox.lv
“Uz kompetencēm balstītas metodes valodu attīstībā iekļaujošās izglītības kontekstā”
25.11.2019.
(programma A , 6 stundas)
Programmas mērķauditorija: vispārizglītojošo skolu skolotāji
Programmas mērķis: pedagoģisko kompetenču paaugstināšana, jaunāko mācību metožu apgūšana caur radošām aktivitātēm
Programmas uzdevums: rosināt pedagogu interesi uz kompetencēs balstītām jaunākām tendencēm valodu apguvē, izmantojot dažādas aktivitātes, tai skaitā integrētas stundas
Izglītības satura apraksts:
Radošās domāšanas metodes valodu apguvē. Iepazīšanās spēles ”Ledus laušana”, kinestētiskās spēles apguves līmeņa izpratnei. Radošās metodes mācīšanās dažādošanai. Tekstu klasificēšana. Video materiāla – īsfilmu izmantošana kritiskās domāšanas un iztēles attīstīšanai. Multiplārās inteliģences 8 veidi. Kognitīvās komunikācijas un sadarbības veidi. Pāru darbs 8 stūros, radošuma veicināšana ar dabas materiāliem. Viktorīnu un fotomateriāla izmantošana mācību stundās. Darbs ar ar atgriezenisko saiti. Iekļaušanas menedžments. Pozitīvā pedagoģija. Kustību animācija. Pasaules kafejnīca. Mācīšanās apliecinājums
Programmas vadītāja: Inese Aide, angļu valodas skolotāja
Lektore: Inese Aide
Programmas apjoms: 6 stundas.
Kursu beigās tiek izsniegta apliecība.
Kontaktpersona:
Sarmīte Gaiķe, Cēsu Bērzaines pamatskolas – attīstības centra direktora vietniece metodiskajā darbā.
Tālrunis 28347900, e – pasts gaikesarmite@inbox.lv
“Izglītojamā intelektuālās attīstības psiholoģiski pedagoģiskā izvērtēšana periodā no 7 – 12 gadu vecumam”
14.10.2019. | 29.10.2019. | 04.11.2019.
(programma A , 8 stundas)
Programmas mērķauditorija: pirmsskolas un sākumskolas skolotāji
Programmas mērķis: metodiski atbalstīt pedagogus, kuri strādā ar izglītījamaijiem, kuriem ir mācīšanās traucējumi
Programmas uzdevums: veicināt pedagogu izpratni par izglītojamā intelektuālās attīstības psiholoģiski pedagoģisko izvērtēšanu
Izglītības satura apraksts:
Individuālās izglītības programmas apguves plāna izveidošanas nosacījumi, struktūra. Bērnu individuālo attīstības īpatnību izvērtēšana, iegūtās informācijas apkopošana un strukturēšana. Individuālo izglītības programmas apguves plāna izstrādāšana. Praktiska gadījuma analīze. Metodes un paņēmieni kognitīvo spēju attīstības izvērtēšanā. Iespējamie rīcības soļi problēmsituāciju risināšanā. Starpinstitūciju iesaistīšana.
Programmas vadītāja: Sarmīte Gaiķe, dierektora vietniece metodiskajā darbā
Lektore: Gunta Ozoliņa, Vineta Bērziņa, Mag.psich., Zinta Biseniece
Programmas apjoms: 8 stundas.
Kursu beigās tiek izsniegta apliecība.
Kontaktpersona:
Sarmīte Gaiķe, Cēsu Bērzaines pamatskolas – attīstības centra direktora vietniece metodiskajā darbā.
Tālrunis 28347900, e – pasts gaikesarmite@inbox.lv
“Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana izglītojamajiem ar mācīšanās traucējumiem”
23.09.2019. | 30.09.2019. | 07.10.2019.
(programma A , 8 stundas)
Programmas mērķauditorija: pamatskolas skolotāji
Programmas mērķis: metodiski atbalstīt pedagogus, kuri strādā ar izglītījamajiem, kuriem ir mācīšanās traucējumi
Programmas uzdevums: veicināt pedagogu kompetenci par pedagoģiskā procesa plānošanu un vadīšanu izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem
Izglītības satura apraksts:
Atbalsta pasākumi izglītojamajiem ar mācīšanās traucējumiem un izglītojamo snieguma progresa izvērtēšana. Metodes un paņēmieni. Komunikācijas elementi izglītojamo attīstības veicināšanā, izmantojot Marte Meo metodes principus. Klases un grupas pozitīvas vadīšanas pamatprincipi. Atbalsta komandas darbs problēmsituāciju risināšanā. Jaunāko mācību metožu apgūšana caur radošām aktivitātēm.
Programmas vadītāja: Sarmīte Gaiķe, dierektora vietniece metodiskajā darbā
Lektore: Inese Aide, Vineta Bērziņa, Mag.psich., Zinta Biseniece
Programmas apjoms: 8 stundas.
Kursu beigās tiek izsniegta apliecība.
Kontaktpersona:
Sarmīte Gaiķe, Cēsu Bērzaines pamatskolas – attīstības centra direktora vietniece metodiskajā darbā.
Tālrunis 28347900, e – pasts gaikesarmite@inbox.lv